Dawid Włodarczyk
Starszy Ekspert ds. Technicznych
Obecnie pełnię funkcję Starszego Eksperta ds. Technicznych gdzie oprócz dotychczasowych zadań wspieram zespół w zakresie zapytań technicznych oraz angażuję się w rozwój wewnętrznych systemów, które na co dzień wspomagają pracę ekspertów.
Technologia to moja pasja – śledzę nowinki i szukam sposobów, by wdrażać je w praktyce. Cieszę się że mogę ją realizować również na polu zawodowym. Po pracy z przyjemnością śledzę świat sportu, a szczególnie piłkę nożną – jako wieloletni kibic FC Barcelony.
Konrad Ryń
Do UTI.PL dołączyłem pod koniec lutego 2024 roku. Praca Konsultanta ds. Sprzedaży miała być tymczasowa, jednak szybko okazało się, że to dopiero początek. W krótkim czasie awansowałem na Eksperta ds. Funkcjonowania w sieci, a następnie – po wewnętrznej rekrutacji – objąłem stanowisko Starszego Eksperta.
Paweł Targowski
Specjalista Techniczny Centrum Obsługi Klienta
Swoją przygodę z UTI rozpocząłem w 2019 roku, obejmując stanowisko Konsultanta ds. Sprzedaży. Jednak w związku z wykształceniem które zdobyłem w trakcie pracy i chęcią zdobywania doświadczenia na tym polu, nasze drogi się rozeszły… choć nie na długo.
Po dwóch latach szukając nowych wyzwań, bez wahania przesłałem swoje CV do UTI gdy tylko pojawiło się ogłoszenie na stanowisko techniczne.
I tak w 2022 roku ponownie dołączyłem do zespołu, tym razem w Centrum Obsługi Klienta jako Młodszy Specjalista. Stanowisko to pozwoliło mi połączyć zdobyte doświadczenia z rosnącą wiedzą techniczną. Wcześniejsze doświadczenie w firmie pozwoliło mi na szybkie wdrożenie się w nowe obowiązki i skuteczne wspieranie naszych klientów
Obecnie jako Specjalista Techniczny pomagam klientom w efektywnym wykorzystywaniu naszych usług, zapewniając im kompleksową pomoc techniczną. Codzienne wyzwania to okazja do nieustannego poszerzania wiedzy z zakresu obsługi serwerów i technologii hostingowych. Co więcej, obecny rytm pracy pozwala mi również rozwijać moją pasję, którą jest muzyka i gra na gitarze – co daje mi równowagę między życiem zawodowym a prywatnym.
Alicja Pietruszka
Młodszy Specjalista Centrum Obsługi Klienta
Swoją pracę w firmie rozpoczęłam w 2021 roku na stanowisku Konsultanta 1. linii w Centrum Obsługi Klienta (COK). Do moich głównych obowiązków należał kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Wraz ze zdobywaniem doświadczenia, zakres moich kompetencji został poszerzony o dodatkowe zadania, takie jak obsługa wpłat oraz odnawianie usług.
W kolejnych etapach kariery awansowałam na stanowisko Starszego Konsultanta. Poza kontynuacją dotychczasowych obowiązków, objęłam częściową odpowiedzialność za wsparcie zespołu konsultantów 1 linii — pomagałam w rozwiązywaniu problemów, wspierałam codzienną pracę oraz uczestniczyłam w procesie wdrażania nowych pracowników.
Następnie objęłam stanowisko Młodszego Specjalisty, gdzie poszerzyłam swoje kompetencje o zaawansowane zagadnienia techniczne oraz wsparcie klientów w zakresie obsługi technicznej.
Do dziś pracuję w firmie, stale rozwijając swoje umiejętności i poszerzając wiedzę a prywatnie pasjonuję się gotowaniem i z zaciekawieniem słucham podcastów kryminalnych.