Specjalista ds. Technicznych i Obsługi Klienta (Hosting & SSL)

Wymagane kompetencje:

Jak wygląda typowy dzień na tym stanowisku?

Korzyści, które Ci oferujemy:

  • Pakiet szkoleń wdrażających, merytoryczne wsparcie specjalisty na każdym etapie rozwoju
  • Pracę od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00,
  • Umowę o pracę po miesiącu próbnym,
  • Dofinansowanie do karty Multisport lub Voucher zakupowy do Galerii,
  • Pakiet nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkie przekąski,
  • Konkursy, wyjścia integracyjne,
  • Możliwość pracy hybrydowej po okresie wdrożeniowym,
  • Siedziba firmy w Kieleckim Parku Technologicznym przy ulicy Olszewskiego w Kielcach,
  • Dodatkową premię co roku w postaci akcji firmy, dzięki czemu budujesz swój kapitał na przyszłość,
  • Możliwość awansu w strukturach wewnętrznych,
  • Przyjazną atmosferę. 😊

Formularz do aplikacji

W CV prosimy o umieszczenie klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).