Krótka informacja o naszej firmie
UTI.PL to największa firma ITC w województwie świętokrzyskim, posiadamy ponad 20- letnie doświadczenie w świadczeniu usług internetowych dla małych i średnich firm.
W naszym portfolio znajduje się 23 tys. aktywnych Klientów, którzy regularnie odnawiają zakupione usługi.
Naszą markę budujemy w oparciu o Internetowe Puzzle, które tworzą układankę wszystkich niezbędnych usług potrzebnych do istnienia firmy w sieci.
Nasza firma liczy ponad 50 pracowników i nadal rośnie w siłę. Skupiamy osoby, które pozytywnie patrzą w przyszłość, szczególnie, w kierunku nowych technologii.
Nasz zespół cechuje się dużym zaangażowaniem w pełnione zadania; stawiamy na otwartą komunikację; pracę zespołową, która umożliwia osiąganie celów. Istotną wartością dla nas jest wzajemna pomoc- relacje oparte na życzliwości przynoszą satysfakcję i dobre samopoczucie.
Poznaj zespoły, do których możesz dołączyć
Dział Sprzedaży
Składa się z Konsultantów ds. Sprzedaży, Starszych Konsultantów, Opiekunów Klienta Biznesowego nad którymi czuwają Dyrektor Działu Sprzedaży oraz jego Zastępca.
Realizujemy tu cele sprzedażowe. To dział, który opiera się na innowacyjnym i indywidualnym podejściu do pozyskiwania nowych Klientów. Dużą uwagę poświęcamy budowaniu długotrwałych relacji z Klientami, gdzie priorytetem jest dostarczenie im kompleksowych usług internetowych.
Dzięki szerokim kompetencjom i umiejętnościom sprzedażowym, nasz zespół jest w stanie skutecznie wspierać klientów, aby maksymalizować ich zadowolenie i satysfakcję.
W Dziale Sprzedaży skupiamy osoby nastawione na realizację celów, ich drugie imię to komunikatywność, a co najważniejsze uwielbiają nawiązywać relacje co przekłada się na komfort Klientów i świetną atmosferę w zespole.
Centrum Obsługi Klienta
Nasz Dział Centrum Obsługi Klienta jest niezwykle zróżnicowany pod względem wykonywanych obowiązków.
Nasi Specjaliści zajmują się przekazywaniem informacji na temat realizacji usług, samą realizacją usług z naszej oferty, udzielaniu odpowiedzi na pytania Klientów związanymi z produktami/usługami, tak by nasi Klienci na każdym etapie współpracy czuli nasze wsparcie.
Dzięki crosseling i upsseling, nasz zespół Centrum Obsługi Klienta,
każdego dnia jest w stanie zapewnić optymalną obsługę Klienta, wzbogacając go o nowe produkty i usługi, tworząc relacje oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu. Centrum Obsługi Klienta tworzą ludzie, dla których nadrzędną wartością jest rozwój i pozyskiwanie nowej wiedzy, tak by cały czas usprawniać swoje działania. Każdy z pracowników cechuje się wysokim poziomem kreatywności, otwartości i optymizmem, który zdecydowanie umila współpracę.
Kadra zarządzająca
Wojciech Korona
Prezes spółki Wirtuale.pl S.A. i jej założyciel
W branży ICT działam od ponad 20 lat, a swoje doświadczenie wykorzystuję w codziennym rozwoju swoich przedsiębiorstw: spółki Wirtuale S.A oraz jej marki UTI.pl. Specjalizuję się w zarządzaniu projektami i tworzeniu strategii internetowych, ale moje wieloletnie doświadczenie to także bezpośrednia praca z klientami, pracownikami oraz prowadzenie działań marketingowych. Moim priorytetem biznesowym jest wspieranie małych i średnich przedsiębiorców w dynamicznym rozwoju ich przedsiębiorstw w sieci i dostarczanie im jak najlepszych narzędzi do realizacji tego celu.
Dariusz Korona
Wiceprezes spółki Wirtuale.pl S.A. i jej założyciel
Jestem ojcem trójki dzieci. Dwie uczące się córki oraz UTI.PL Wszystkie dzieci na różnym etapie rozwoju i wszystkie muszą zostać samodzielne i dojrzałe. W firmie zajmuję się zarządzaniem procesami sprzedaży, wdrażania nowych produktów, obsługi Klienta oraz marketingu. Doświadczenie zdobyłem przez 30 lat pracy z Klientem biznesowym. Po pracy … nadal pracuję tylko mniej intensywniej. Prywatnie lubię spotkania ze znajomymi oraz liczne wyzwania związane z rodziną.
Olga Brzozowska
Dyrektor ds. organizacji i zarządzania
Swoją karierę w UTI.PL rozpoczęłam w 2015 roku jako Konsultant w Dziale Sprzedaży. Od tego czasu obejmowałam różne stanowiska - Rekrutera, Szkoleniowca, Trenera, Kierownika COK, odpowiadając przede wszystkim za nabór odpowiednich osób do firmy, szkoląc z produktów, technik sprzedaży czy odpowiadając za poprawną obsługę klienta. Każde kolejne stanowisko było dla mnie nowym wyzwaniem, które bardzo chętnie podejmowałam. Uczestniczyłam również w szeregu szkoleń podnosząc swoje kwalifikacje. To wszystko zaowocowało propozycją stanowiska Dyrektora ds. organizacji i zarządzania, które objęłam we wrześniu 2022 r., gdzie moja funkcja łączy wszystkie moje dotychczasowe kompetencje.
Marcin Penar
Dyrektor Działu Sprzedaży
W firmie pracuje od 2015 roku, pracę w UTI.PL rozpocząłem na stanowisku Konsultanta, a następnie zostałem Opiekunem Klienta. Od kilku lat zarządzam zespołem handlowców, najpierw jako Team Leader, a od 2020 roku jako Dyrektor Sprzedaży. Praca jako Konsultant oraz jako Opiekun spowodowały, że jestem praktykiem i potrafię postawić się na miejscu handlowca. Moim celem jest pokazywanie pracownikom jak mogą wykorzystywać swoje zalety w trakcie rozmowy z klientem. Pomagam również wychodzić ze swojej strefy komfortu, tak aby rozwijać kompetencje osobiste, które niewątpliwie odgrywają ważną rolę w pracy handlowca. Interesuję się psychologią sprzedaży, polityką oraz sportem. Jestem pewny, że nasza współpraca będzie pełna sukcesów.