Czym będziesz się zajmować:
- Prowadzeniem telefonicznych rozmów oraz mailowy kontakt z klientami UTI.pl
- Pilnowaniem terminów wygasania oraz odnawianie obecnych usług klientów UTI.pl
- Opieką nad stronami Klientów, pokazywanie możliwości związanych z rozwojem ich stron, sprzedaż usług internetowych oraz rozwiązań webowych
- Osiąganiem celów sprzedażowych
- Dbaniem o terminowe płatności
- Raportowaniem wyników pracy
Czego oczekujemy:
- Co najmniej rocznego doświadczenia w sprzedaży telefonicznej – warunek konieczny
- Znajomości i umiejętności praktycznej w wykorzystywaniu podstawowych technik sprzedażowych
- Pozytywnego nastawienia i zaangażowania do pracy
- Swobody w budowaniu relacji interpersonalnych
- Motywacji do osiągania razem z nami wspólnie wyznaczonych celów
- Dużej samodzielności w pracy, odpowiedzialności i rzetelności
To oferujemy
- Czas pracy w godz. 8.00- 16.00 od poniedziałku do piątku (weekendy i święta wolne).
- Satysfakcjonujące premie + prowizje, a dla najlepszych Opiekunów Klienta możliwość awansu w strukturze firmy
- Konkursy, dodatki dla najlepszych Opiekunów Klienta
- Prowizje za efektywne polecenia kolejnych osób do pracy z nami
- Benefity w postaci: karty MultiSport, voucherów zakupowych, pakietów nielimitowanych rozmów i Internetu, słodkich przekąsek, wyjść integracyjnych
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy
- Wsparcie doświadczonych specjalistów
- Pracę w przyjaznej atmosferze, w organizacji nastawionej na otwartą komunikację
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe i rozwojowe
- Siedziba firmy mieści się w Kieleckim Parku Technologicznym, co daje Ci duży komfort pracy i bardzo dobre połączenie komunikacyjne.